Переваги Розширеного тарифу
Інструменти спілування
Закриті спільноти
Спільноти дозволяють об'єднати користувачів в окремих тематичних просторах. За замовчуванням спільноти є відкритими, тобто будь які користувачі закладу можуть доєднуватись до них. Закриті спільноти дозволяють обмежити приєднання до спільноти для окремих користувачів чи окремих ролей
Інструменти наповнення і збереження навчальних матеріалів
Форматування тексту, формули, таблиці в редакторі матеріалів
Можливість значного покращення якості навчальних матеріалів, роблячи їх більш зрозумілими та доступними як для вчителів, так і для учнів.
Інструменти перевірки знань
Малювання і коментування на зображеннях учнів
Коли учень здає завдання у вигляді скріншоту чи фото, вчитель має можливість безпосередньо на зображені учня помітити помилки з-за допомогою інструментів коментування
Тести на відповідність, на послідовність, з відкритою відповіддю
Крім базових тестів з однією і декількома відповідями вчитель має можливість створювати інші типи тестів
Інструменти планування
Масова публікація діяльностей і завдань
Вчителі можуть опублікувати всі матеріали уроків і видати всі завдання за тиждень чи за конкретний день
Інструменти взаємодії класного керівника і вчителя-предметника з учнями класу
Облік щоденної активності учнів
Класний керівник може занотовувати в систему інформацію про щоденну активність учня. Коментар можна позначити як критична ситуація, для того щоб батьки могли звернути на це увагу. Також можна позначити статус виконання домашнього завдання учнем в школі
Облік щотижневої активності учнів
Класний керівник може занотовувати в систему інформацію про щотижневу активність учня. Коментарі пишуться в попередньо створені тематичні блоки, наприклад, поведінка, спілкування, успішність
Облік індивідуальних бесід з учнями
Класний керівник може занотовувати в систему інформацію про індивідуальні бесіди з учнем. Коментарі пишуться в попередньо створені тематичні блоки, наприклад, поведінка, спілкування, успішність
Інструмент постановки і досягнення цілей учнями
Класний керівник може занотовувати в систему інформацію про цільові індивідуальні бесіди з учнем. Бесіди прив'язані до цілі учня, яка має обмеження у часі і відноситься до певної категорії, наприклад, навчання, популярність в класі
Коментарі для батьків по курсам
Вчителі-предметники можуть надавати батькам коментарі про діяльність учня. Коментарі пишуться в попередньо створені тематичні блоки, наприклад, поведінка, спілкування, успішність. Класний керівник може редагувати і затверджувати публікації коментарів від вчителів
Адміністрування
Курси з самостійним записом
Адміністратор закладу може позначити гурток як такий, на який учні можуть самостійно додаватись. Такі гуртки відображаються в учнів в Каталозі курсів
Інформаційні посилання
Адміністратор закладу може створити до 10 інформаційних веб-посилань, які відображаються для всіх користувачів закладу в головному меню системи. Наприклад, посилання на сайт закладу, чи інші зовнішні ресурси